Постановою Кабінету Міністрів від 15.09.2021 № 957 затверджено Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, який набуває чинності з 01 січня 2022 року.
 
Як зазначає директорка КУ «Інклюзивно ресурсний центр» Попівської сільської ради Віта МАНЄШКІНА однією з головних змін є введення поняття «РІВНІ ПІДТРИМКИ» – обсягу тимчасової або постійної підтримки в навчанні дітей, які цього потребують. Рівень підтримки співвідносний зі ступенем прояву труднощів. Якщо в учнів виникають незначні, поодинокі труднощі, які можна подолати зусиллями закладу освіти, їм може надаватися підтримка ПЕРШОГО рівня. Для такої підтримки не потрібен висновок ІРЦ. Якщо зусиль закладу освіти недостатньо, батьки мають звернутися до інклюзивно-ресурсного центру за комплексною психолого-педагогічною оцінкою розвитку особи. Вона визначить, який рівень підтримки може надаватися такому учню. Зокрема, ДРУГИЙ рівень надається учням, які мають труднощі ІІ ступеня прояву (труднощі легкого ступеня прояву). ТРЕТІЙ – надається учням, які мають труднощі ІІІ ступеня прояву (труднощі помірного ступеня прояву). Відповідно, ЧЕТВЕРТИЙ – особам з ООП, які мають труднощі тяжкого ступеня прояву. Учням із найважчими ступенями прояву надається П’ЯТИЙ рівень.
 
Також змінені умови проведення індивідуальних і групових корекційно-розвиткових занять. Групові заняття проводять для 2–8 учнів.
 
Окрім того, дозволено створювати інклюзивні міжкласні групи (різні роки навчання) для проведення занять і вивчення предметів та інтегрованих курсів. У такі групі може бути від 6 до 12 учнів.
Новий порядок почне діяти з 1 січня 2022 року.
 
Детальшіше за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/.../pro-zatverdzhennya-poryadku...