Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія” — https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані:
✅ ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах.
✅ РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН).
✅ УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
✅ Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
✅ Актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і відсилати смс.
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.
📌 Ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
📌 Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»
Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал “Дія” — https://diia.gov.ua/.
📌 Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.
📌 Ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий»
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
📌 Ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка».
Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”