10 грудня під головуванням голови Попівської громади Анатолія Боярчука відбулися чергові засідання виконавчого комітету та 83-ї сесії Попівської сільської ради.
Під час засідання виконавчого комітету члени виконкому схвалили проєкти програм у новій редакції, зокрема:
розвитку та підтримки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»;
розвитку культури, туризму, фізичної культури і спорту, окремих заходів діяльності комунального закладу «Центр культури, дозвілля та спорту»;
розвитку освіти;
охорони навколишнього природного середовища;
благоустрою та житлово-комунального господарства;
соціального захисту населення та окремих категорій громадян;
забезпечення діяльності комунального закладу «Центр надання соціальних послуг».
Внесено зміни та доповнення до Програми економічного і соціального розвитку та бюджету громади на 2025 рік.
Також було обговорено та схвалено проєкти рішень щодо затвердження висновку опікунської ради при виконавчому комітеті Попівської сільської ради про доцільність призначення опікуна; надання статусу дитини-сироти та надання одноразової матеріальної допомоги.
Схвалено низку рішень з майнових питань, упорядкування адрес об’єктам нерухомого майна, взяття громадян на квартирний облік при виконавчому комітеті, надання дозволу на видалення зелених насаджень тощо.
Порядок денний пленарного засідання включав актуальні питання розвитку громади, які попередньо були розглянуті на спільному засіданні постійних комісій.
Прийнято рішення про присвоєння звання «Почесний громадянин Попівської територіальної громади» та увічнення пам’яті на пам’ятному знаку загиблих захисників.
Депутати затвердили у новій редакції низку місцевих програм, розглянули майнові, земельні питання та питання, що стосуються захисту прав дітей.
Внесено зміни та доповнення до Програми економічного і соціального розвитку та бюджету, ухвалено рішення про передачу міжбюджетного трансферту, а також затверджено План діяльності Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області з підготовки проєктів регуляторних актів на 2026 рік.
Дякуємо всім учасникам за плідну роботу!