Робота зі зверненнями громадян в Попівській сільській раді проводиться відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими законодавчо-нормативними документами з цього питання.
Розпорядженням сільського голови від 25.02.2021 № 27-ОД затверджено інструкцію з діловодства за зверненнями громадян у сільській раді, затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради у населених пунктах, графік проведення особистого прийому громадян, які потребують надання безоплатної первинної правової допомоги, з питань, що належать до компетенції сільської ради, графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради в адмінприміщенні сільської ради, графік проведення телефонних «гарячих ліній» керівництвом сільської ради, графік проведення особистого прийому громадян, які потребують надання безоплатної первинної правової допомоги, графік прямих телефонних «гарячих ліній». Всі графіки розміщені на інформаційному стенді в адмінприміщенні сільської ради, в населених пунктах Попівської сільської ради, структурних підрозділах сільської ради, установах і закладах, утворених сільською радою, а також на офіційному веб-сайті Попівської сільської ради в розділі «Звернення громадян». Також розміщені графіки прийому громадян керівництвом Попівської сільської ради на офіційній сторінці в мережі Facebook.
З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 робота зі зверненнями громадян здійснювалась в режимі, організованому в умовах карантину. Особистий прийом громадян проводився з дотримання карантинних вимог, але переважна більшість звернень надходила поштою та через електронні сервіси. Усні звернення від громадян приймалися за допомогою засобів телефонного зв’язку. Таким чином, не зважаючи на введення карантинних обмежень, були вжиті всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.
У своїх зверненнях мешканці Попівської сільської ради порушили наступні питання: надання матеріальної допомоги, питання комунального господарства (видалення аварійних дерев, вуличне освітлення), питання транспортного сполучення між населеними пунктами громади та інші. На звернення, що стосувались надання одноразової матеріальної допомоги заяви розглянуті виконавчим комітетом сільської ради і виплачена матеріальна допомога. Також матеріальна допомога виплачувалась на лікування учасникам бойових дій, солдатам строкової військової служби, особам, що підписали контракт на проходження військової служби, особам, що опинилися в скрутному матеріальному становищі, тощо.
Протягом 2021 року до Попівської сільської ради надійшло 377 звернень, з них на особистому прийомі 160 звернень.
Перебували на контролі звернення від найменш захищених верств населення, а саме: 9 звернень - від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи, 1– від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, 2 - від учасників війни, учасників бойових дій, 7 – від багатодітних сімей, одиноких матерів.
Громадянами було порушено 402 питання, з них вирішено позитивно 305, на 70 питань надані вичерпні роз’яснення.
У своїх зверненнях мешканці Попівської сільської ради порушили наступні питання: соціального захисту – 95 (про нарахування та перерахунок субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування, нарахування та перерахунок пенсій.), питання комунального господарства – 85 ( вуличне освітлення, грейдерування, висипка та ремонт доріг), питання транспортного сполучення між населеними пунктами громади - 6, земельних відносин – 90 (виділення земельної ділянки для ведення особистого господарства, виплата коштів за пай, встановлення меж, упорядкування присадибних ділянок), фінансової, податкової, митної політики – 10 (зменшення відсотку оподаткування), охорони здоров’я – 14 (надання медичної допомоги, заключення декларації, кампанія з вакцинації проти COVID-19), житлової політики – 9 ( виділення пільгового житла, забезпечення житлом дітей сиріт, переведення дачного будинку в житловий, зарахування на квартирний облік), екології та природних ресурсів – 37 ( обстеження зелених насаджень, надання дозволу на вирубку дерев), освіта – 8 (щодо початку опалювального сезону в садочках, розміщення та реконструкція дитячих майданчиків, забезпечення інвентарем), упорядкування номерів будинків – 19, інші - 27.
За 2021 рік до сільської ради надійшло повторних звернень 6, 3 звернення переадресовані для розгляду за належністю та 16 колективних.
Всі звернення розглядаються в установлені терміни. Безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників не виявлено. Порушення термінів розгляду звернень не було.
У Попівській сільській раді всі звернення громадян (письмові та усні) реєструються на реєстраційно-контрольних картках. Всі вони оформлені у справи, комплектація яких відповідає Інструкції з діловодства по зверненню громадян та вимогам законодавства.