Робота зі зверненнями громадян в Попівській сільській раді проводиться відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України та іншими законодавчо-нормативними документами з цього питання.
В умовах воєнного стану організація та проведення особистого прийому громадян має певні особливості, що зумовлені застосуванням визначених у ст. 8 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” заходів правового режиму воєнного стану. На проведення особистого прийому, під час воєнного стану, впливають різні об’єктивні та суб’єктивні чинники.
У Попівській сільській раді організована робота так, що бажаючі мали можливість реалізації права громадян на особистий прийом посадовими особами органів місцевого самоврядування.
Протягом 2023 року до Попівської сільської ради надійшло 528 звернень, в тому числі на особистому прийомі голови - 57, Сумський обласний контактний центр, Урядова гаряча лінія —157 звернень.
Звернення громадян відповідальними виконавцями розглядалися у встановлені терміни, систематично аналізувалися та узагальнювались. Це - спільна робота усіх структурних підрозділів сільської ради.
За географією надходження найбільше звернень до сільської ради надійшло з сіл Попівка, Шаповалівка, Соснівка, Кузьки та Раки.
У своїх зверненнях мешканці Попівської сільської ради порушили такі питання як: надання гуманітарної допомоги, надання матеріальної допомоги, забезпечення медичними засобами, питання комунального господарства (видалення аварійних дерев, облаштування населених пунктів), питання транспортного сполучення між населеними пунктами громади, встановлення меж земельних ділянок, проведення громадських слухань по перейменуванню вулиць та населеного пункту та ряд інших питань.
На 272 звернення, що стосувались надання одноразової матеріальної допомоги, заяви розглянуті виконавчим комітетом сільської ради і виплачена матеріальна допомога. Матеріальна допомога виплачувалась громадянам на лікування, учасникам АТО, солдатам строкової військової служби, особам, що опинилися в скрутному матеріальному становищі, особам постраждалим від стихійного лиха, мешканцям громади на придбання житла та його облаштування, яке було зруйноване російськими окупантами під час окупації, родичам на поховання, тощо.
На особливому контролі перебували звернення від найменш захищених верств населення.
Громадянами було порушено 535 питань, з них вирішено позитивно - 237, на 280 питань надані вичерпні роз’яснення.
У своїх зверненнях мешканці Попівської сільської ради порушили наступні питання:
соціального захисту – 272 це надання матеріальної та гуманітарної допомоги, нарахування та перерахунок субсидії, нарахування та перерахунок пенсій.
питання комунального господарства – 102 це грейдерування, висипка та ремонт доріг,
питання транспортного сполучення між населеними пунктами громади - 2,
земельних відносин – 19 це виплата коштів за пай, встановлення меж, упорядкування присадибних ділянок.
охорони здоров’я – 26 це надання медичної допомоги, забезпечення медичними засобами,
житлової політики – 6 це виділення пільгового житла, забезпечення житлом дітей сиріт, переведення дачного будинку в житловий, зарахування на квартирний облік,
екології та природних ресурсів – 90 це обстеження зелених насаджень, надання дозволу на вирубку дерев,
проведення громадських слухань по перейменуванню вулиць – 7,
по перейменуванню населеного пункту — 1,
інші - 11.
За 2023 рік до сільської ради надійшло 2 повторних звернення, 5 звернення переадресовані для розгляду за належністю.
До відділу загальної та архівної роботи апарату надійшло на реєстрацію для розгляду та виконання 4139 службових документа. Зареєстровано та надіслано на адресу органів влади усіх рівнів, юридичних та фізичних осіб 4254 листа.
Виконавчим комітетом Попівської сільської ради було видано 720 довідок, виписано 275 свідоцтв про смерть.
До відділу - Центру надання адміністративних послуг надійшло 6596 заяв, в основному це звернення з земельних питань.
Спеціалістами ЦНАП на віддалених робочих місцях надано 2713 послуг це послуги соціального характеру, які забезпечують життєдіяльність населення на належному рівні (допомоги, пільги, субсидії) та реєстрація місця проживання.
Всі звернення розглянуті в установлені терміни. Безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників не має. Порушення термінів розгляду звернень не було.
Воєнний стан, який діє на сьогодні, зобов'язує нас, як посадових осіб оперативно реагувати на прохання жителів громади, тому звертаюсь до старост старостинських округів з проханням і в подальшому діяти в інтересах жителів кожного старостинського округу, продовжувати надавати адміністративні послуги, проводити прийом громадян і діяти відповідно до повноважень старост передбачених статтею 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».